PROGRESSANT AMB EL SISTEMA PECS

MARIA S'ÉSTÀ CONVERTINT EN EXPERTA AMB L'INTERCANVI D'IMATGES, VA COMENÇAR EL CURS PASSAT A UTILITZAR AQUEST SISTEMA I CADA VOLTA HA AMPLIAT MÉS LES SEUES DEMANDES I POSSIBILITATS COMUNICATIVES, DEMOSTRA MAJOR INTENCIONALITAT PER COMUNICAR-SE, TAMBÉ HA MILLORAT LA SEUA CAPACITAT PER IMITAR GESTOS ( JA POT DIR-NOS "SI" I "NO") I EL SEU NIVELL DE COMPRENSIÓ. 
TOTS ESTEM ENCANTATS AMB ELS SEUS PROGRESSOS! AQUESTES IMATGES, LA CARPETA, LA CARPETETA PORTÀTIL I L'INFINITAT DE PICTOS DE TOTS ELS TAMANYS S'HAN CONVERTIT EN LES SEUES PARAULES I EL NOSTRE "MALSON" ( CADA DIA ENS ANEM A CASA AMB ALGUN D'ELLS A LA BUTXACA I L'ORDINADOR, L'IMPRESSORA I LA PLASTIFICADORA SÓN ELS NOSTRES ALIATS I ENS ACOMPANYEN A TOTS LLOCS)

MARIA JA NO SOLS UTILITZA ELS PICTOS PER DEMANAR, ARA ESTÀ APRENENT A CONTESTAR PREGUNTES AMB AQUEST SISTEMA, ESTEM  TREBALLANT " QUÉ VEUS?" I ELLA HA APRÉS A CONTESTAR FENT LA FRASE " JO VEIG ..." L'ÚNIC PROBLEMA ÉS QUE LI AGRADA TANT EL MATERIAL QUE LI HEM FET ( AMB DIBUIXOS DE CLAN) QUE VOLDRIA TINDRE-HO TOT EL DIA, POC A POC ANIREM AMPLIANT I COMPLICANT LES TASQUES PER TAL QUE ENS DEMOSTRE TOT EL QUE SAP I EXPLOTE A "TOPE" EL SEU POTENCIAL!














Aci vos deixem el document en word amb els pecs i les imatges utilitzades, l'activitat està feta a sobre un panell de cartó pluma a la dreta agafat amb anelles hi ha fulles amb pictos dels personatges que es veuen a les imatges, a l'esquerra estan les imatges per les que li preguntarem amb una tira-frase en cadascuna d'elles i baix els pictos "jo" i "veig". La idea es deixar fixe el panell i anar canviant el quadern d'imatges per altres amb distintes temàtiques ( persones conegudes, objectes, roba, aliments, llocs...), ja vos anirem contant...

JO VEIG